lørdag 13. desember 2008

Julekurver














Julekurv

blå og gull art.nr.21

Kr. 80.00



Julekurv
brun og gull
art.nr.20

Kr 80,00

Julekurv
rød og gull

art.nr.19
Kr.80,00

Julekurv blå og gull art. nr.18 Kr 80,00













Julekurv

crem og gull art.nr.17 Kr.80,00


Julekurv blå og gull art.nr.16 Kr 80,00




Julekurv
hvit lin med engler, art.nr. 15, Kr.80,00









Julekurv rød m/ hvite prikker i filtstoff

Art.nr. 14 Kr.80,00



Julekurv hvit m/røde srtiper

Art.nr.13, Kr.80,00












Julekurv

Rød m/hvite striper

Art.nr.12. Kr.80,00











Ingen kommentarer:

hvordan handle i nettbutikken





Kontakt Telefon: 40622124 , 69274230 eller e-post ellendyrop@hotmail.com
Slik handler du med meg:
Finner du noe du liker så sender du meg en e-post og fyller inn med artikkelnummer og varebeskrivelse. Du vil så få en bekreftelse på bestillingen din i retur innen kort tid, maksimum 2-3 arbeidsdager etter at du har sendt oss din bestilling. Du kan selvsagt legge til dine eventuelle spørsmål når du sender oss e-post.
Betaling og forsendelse:
Du velger selv om du vil forhåndsbetale varen eller få den tilsendt mot postoppkrav. Postens tariffer gjelder - max Nok 135.- for pakker opp til 10 kg. Pakker under 1 kg går som brevpost og blir max kr 55.- Postoppkravsgebyr kommer eventuelt i tillegg til porto - for tiden er det kr 63.- Vi tar dessverre ikke kredittkort.
Ved ønske om forhåndsbetaling oppgir jeg mitt kontonr.
Henting:
Dersom du vil hente varen selv gjør vi en avtale og tidspunkt. Lageret mitt har jeg i Moss men jeg er i Oslo flere dager i uken.
Tilkjøring:
Jeg kan levere varen hos deg (innenfor en rimelig radius) mot et lite ekstra gebyr. Dette gjør vi en avtale om i hvert enkelt tilfelle.
Jeg beklager, men jeg kan dessverre ikke sende møbler.

Følgere